torsdag 30 augusti 2012

Vilken dag:P

Vilken Dag de redan varit :P Började med läkemedelsutbildning. Fick min deligering;) var ju inte jätte orolig men ändå:P
Skulle lunchat men fick tyvärr ställa in då de drog över på utbildningen.
Åkte hem och kollade min mejl, jaha intagen på skola! Helt sjukt är de kan inte fatta!
Så nu har jag tre jobbmöjligheter och intagen på skola, snacka om att jag har tur!
Ringde chef 1 fick boka om min introduktion på måndag men de var inga problem. Ringde chef nr 2 och berättade och han blev jätteglad för min skull och erbjöd mig att jag kan jobba varje förmiddag när jag kan ;) han har ett litet gott öga till mig :)
Vet inte hur jag ska göra med jobb nr 3??! Kan ju sätta upp mig lite då och då:)
DETTA KOMMER BLI SÅ JÄVLA BRA!!!
LYCKLIG!

Juste flyttar i helgen;) ska iallfall börja fixa där har ju en månad på mig att fixa och flytta!

Till sist men absolut inte minst Älskade innebandy ikväll! Lovely!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar