onsdag 29 augusti 2012

Härlig nystart!

Nytt jobb idag och de gick kanon, fick höra jag var duktig, tog egna initiativ och var utåtriktad alltid kul att höra! Var tydligen social och trevlig i fikarummet;) sköna kollegor som säger så:-)

Man får glädjas till de man har och de jag har nu är underbart! Jag har nog hittat mig själv lite:) detta som jag gått genom har gjort mig starkare men även svagare på vissa punkter.
De viktigaste av allt är att jag är inte rädd att vara singel längre de var jag förr. Tror de var df jag var kvar så länge i mitt förra "förhållande". Klart jag älskade honom men till vilket pris? Kärleken är ju också så jävla blind. När jag blir redo för ett nytt förhållande så hoppas jag verkligen den personen kommer älska mig. De vill ju alla men jag tror inte jag överlever ett till stort svek.

Nu blir de powernap sen piloxing<3<3!!!!!

Familjen<3!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar