tisdag 28 augusti 2012

Fantastisk dag!!!

De varvet tag sen men nu är de dags att ta tag i bloggen igen, tycker de är ganska skoj!

Dagen började väl inte så jättebra sov en halvtimme i natt:/ helt sjukt såg tre filmer + satc avsnitt:P
Jobbet bara flög iväg, slutade tidigt!<3
Väl hemma berättade jag för mitt hatobjekt att jag önskar personen skulle dö de var väl lite överdrivet elakt men otroligt sant! Fuck u! Och fyran vad bra jag mådde efter de!

Riiiing riiiing riiiing älskade Magnus uggla ringsignal! Min förra chef ringer och erbjuder mig jobb|:D fick lite väl överdrivet med beröm jag växte två meter! Börjar imorgon! Så passligt att jag var ledig imorgon. Har nu tre jobb:/ från typ arbetslös i fredags till tre jobb de gäller fan att ligga i! Gör man ett bra jobb så får man faktiskt utdelning!

Och min underbara dag slutar inte här.
Underbara innebandyträning! Har dock inte fattat att jag har inte den kondisen jag vill ha, sprang runt som en skållad råtta och är helt jävla död nu! Men hur kul är de att konditionsträna själv nä fy fan! Och jag vill ju ha resultat direkt men så funkar de ju inte. Men måste nog för jag ska fanimej ha bästa kondisen i div 3:P 
Men vilket gäng! Längtar redan till torsdag!

Fick även ännu ett trevligt telefonsamtal från en trevlig människa som jag gillar mycket!:) Men de var lite för personligt!:-)

Dags att sova nya utmaningar imorgon jaaaaaaaaa!!!

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar